Her kan du læse om vores købs- og leveringsbetingelser.
I almindelighed
Forsendelsesgebyr 55 kr.
-
- Alle priser i webshoppen er inklusive moms.
-
- Alle varer forbliver Ratio Coffee Nordics ejendom, indtil fuld betaling er modtaget.
-
- Alle forsøg på svindel anmeldes altid til politiet. Vores butik forbeholder sig ret til at annullere et køb, hvis der er mistanke om svindel.
-
- Vi forbeholder os ret til at lave typografiske fejl på hjemmesiden.
Betalingsmetoder
Du vælger din betalingsmetode, når vi har modtaget din ordre.
1. kortbetaling med VISA, MasterCard eller American Express
Du kan altid føle dig tryg, når du betaler med kort hos os. Vi samarbejder med Svea Bank via en PCI-DSS-certificeret løsning. Når du betaler med kort, bliver du sendt videre til en sikker side via SSL-certifikat, hvor du trygt kan indtaste dine kortoplysninger og gennemføre betalingen. Når betalingen er godkendt, vil du blive sendt tilbage til ratiocoffee.dk, hvor du vil modtage en bekræftelse på, at købet er gennemført.
2. Fakturabetaling med Svea Bank.
Faktura: Svea Bank håndterer fakturabetalinger. Der kan foretages kreditkontrol. Forfaldsdatoen er 14 dage for privatkunder og 30 dage for erhvervskunder. Ved for sen betaling tilkommer morarenter og rykkergebyrer. Læs mere om deres vilkår og betingelser for betaling med faktura her.
3. Delbetaling med Svea Bank.
I samarbejde med Svea Bank tilbyder vi muligheden for at opdele din betaling.
Leveringer
Vi sender alle vores pakker med DHL eller DB Schenker, som leverer forsendelsen til din nærmeste agent. Normal leveringstid fra vores lager i Sverige er 3-5 arbejdsdage. Bemærk, at leveringstiden kan blive lidt længere ved jul og nytår og i sommermånederne.
Uafhentede pakker
Vi opkræver 300 SEK for varer, der ikke afhentes. Hvis du annullerer ordren, når pakken allerede er sendt fra os, skal du hente den og sende den tilbage til os, ellers registreres pakken som ikke modtaget og debiteres automatisk.
Transportskader
Alle pakker, der forlader os, er forsikrede. Hvis pakken og/eller dens indhold er beskadiget, når du modtager den, skal det anmeldes med det samme på stedet. Hvis du har åbnet pakken og opdager, at noget er beskadiget, bedes du tage et billede, der viser skaden, og vedhæfte det i en e-mail til: info@lindenbaum.se.
Når du returnerer en pakke til os, bærer du selv transportrisikoen. Hvis varen er beskadiget, skal du sende den tilbage til os, så sender vi dig et nyt produkt. Vi afholder forsendelsesomkostningerne for beskadigede pakker.
Ret til annullering
Kunden har altid 14 dages fortrydelsesret i henhold til loven for alle købsaftaler om varer, der indgås via internettet og andet salg uden for det faste salgssted. Ratio Coffee Nordic tilbyder altid 90 dages fuld fortrydelsesret. Fortrydelsesretten gælder kun, hvis varen og den originale emballage er ubeskadiget, men i henhold til loven har kunden altid ret til at håndtere varen på den måde, der er nødvendig for at opdage dens egenskaber og funktion.
Hvis du fortryder dit køb og returnerer et produkt til os, refunderer vi købsprisen, men vi har ret til at fratrække et eventuelt værditab forårsaget af unødvendig brug af produktet for at teste dets egenskaber og funktion. Værditab vurderes fra sag til sag. Fortrydelsesfristen løber fra den dag, kunden modtager varen.
Du er som kunde ansvarlig for risikoen ved returforsendelse: denne risiko omfatter blandt andet, hvis produktet beskadiges eller går tabt under transporten.
Tilbagevenden
For at foretage en returnering skal du altid kontakte vores kundeservice: info@lindenbaum.se.